Przewodnik po lokalnym pozycjonowaniu Google SEO
Jak pozycjonować wizytówkę Google? Gdybyś chciał znaleźć, powiedzmy, firmy do stworzenia strony internetowej w swojej okolicy, wszedłbyś do Google i wpisałbyś frazę „strony internetowe Lublin”, prawda?
W taki sam sposób potencjalny klienci szukający usług hydraulicznych, prawnych itp wyszukują potrzebne im, rzeczy / usługi w Internecie.
Z tego powodu widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce lokalnej Google pomoże Ci zdobyć więcej potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.
Ale jak dokładnie? W prosty sposób! Poprzez lokalną optymalizację pod kątem wyszukiwarek, SEO Mapy Google, lub pozycjonowanie wizytówki Google jak niektórzy wolą to nazywać.
Google Maps SEO polega na uwidocznieniu Twojej firmy w Mapach Google dla określonych słów kluczowych.
Na przykład, jeśli wyszukasz w Google hasło „strony internetowe Lublin”, zobaczysz między innymi naszą firmę Dkronos oraz inne firmy z Lublina zajmujące się tym samym.
W tym poście dowiesz się, jak pozycjonować swoją firmę w lokalnej wyszukiwarce za pomocą pozycjonowania w Mapach Google.
Po co zwracać uwagę na pozycjonowanie wizytówki Google?
Jak każde inne przedsięwzięcie marketingowe, pozycjonowanie wizytówki Google wymaga czasu i może być stresujące, aby zostało pomyślnie skonfigurowane. Więc po co się męczyć?
Cóż, oto kilka interesujących statystyk, które mogą wzbudzić Twoje zainteresowanie:
Około 80% lokalnych wyszukiwań na urządzeniach mobilnych dokonuje konwersji
86% klientów korzysta z wyszukiwania lokalnego w Google, aby znaleźć firmy
46% wszystkich wyszukiwań w Google opiera się na lokalizacji
Wierzymy, że to wszystko wystarczy, aby spojrzeć na pozycjonowanie wizytówki Google z pozytywnej perspektywy.
Zanim zaczniesz korzystać z rankingu w lokalnych wyszukiwarkach
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia korzystania z wizytówki Google jest utworzenie profilu firmy na: Google Moja Firma.
Nie martw się, utworzenie jednego jest dość proste i łatwe.
Ponadto pamiętaj, że Google używa trzech głównych sygnałów do określania rankingu wyszukiwarki lokalnej:
- Odległość: im bliżej centrum miasta znajduje się lokalizacja Twojej firmy, tym większe masz szanse na wyświetlenie się na pierwszym miejscu
- Trafność: Google stara się dopasować wyszukiwania użytkowników do wyników, które najlepiej pasują do ich zapytań. Dlatego ważne jest, aby opisać swoją firmę jak najlepiej
- Doświadczenie i opinie: firmy, które mają dłuższą historię operacyjną i lepszą reputację, zajmują czołowe miejsca w lokalnych wyszukiwarkach Google
10 wskazówek, jak uzyskać wysoką pozycję w wyszukiwarce lokalnej dzięki wizytówce Google
Mamy nadzieję, że masz już skonfigurowany profil Google Moja Firma. Oto dziesięć wskazówek, jak zwiększyć widoczność w Google.
Wskazówka 1: Upewnij się, że dane Twojej firmy są kompletne i aktualne
Konfigurując profil Google Moja Firma, upewnij się, że informacje o Twojej firmie są dokładne i aktualne.
Korzystanie z niedokładnych lub nieaktualnych informacji może ograniczyć Twoją widoczność w Internecie.
Upewnij się również, że w Twoich profilach online panuje spójność informacji.
Na przykład kontaktowy numer telefonu, adres e-mail i adres na Twojej stronie internetowej oraz uchwyty w mediach społecznościowych powinny pasować do Twojego profilu Google Moja Firma.
Wskazówka 2: Zweryfikuj fizyczną lokalizację swojej firmy
Możesz skonfigurować swój profil GMB bez weryfikowania swojej lokalizacji. Google pozwala pominąć tę część podczas początkowego procesu konfiguracji.
Nadal jednak musisz zweryfikować lokalizację swojej firmy, aby pojawiła się ona na Mapie Google. Google często robi to, wysyłając pocztówkę zawierającą kod weryfikacyjny na Twój adres fizyczny.
W zależności od charakteru Twojej firmy Google może pozwolić Ci zweryfikować ją za pomocą innych opcji, takich jak rozmowa telefoniczna, rozmowa wideo lub e-mail.
Porada 3: Utwórz szczegółowy opis firmy zmieszany z docelowymi słowami kluczowymi
Jak wcześniej podkreślono, trafność jest jednym z czynników rankingowych, których Google używa do określania treści lokalnych, które mają być wyświetlane wyszukiwarkom.
W związku z tym dodanie szczegółowego opisu, który przechwytuje docelowe słowa kluczowe, znacznie zwiększy widoczność Twojej wizytówki Google.
Możesz nawet pójść o krok dalej, dodając godziny otwarcia i zamknięcia firmy. Dlaczego to jest ważne?
Przed wyświetleniem wyników wyszukiwarkom Google najpierw sprawdzi, czy Twoja firma jest otwarta lub zamknięta w czasie wyszukiwania. Jeśli jesteś otwarty, Twoje szanse na wysoką pozycję w rankingu znacznie wzrosną.
Wskazówka 4: Dodaj zdjęcia
Czy wiesz, że jednym ze sposobów, w jaki użytkownicy mogą znaleźć Twoją firmę, są obrazy?
Statystycznie rzecz biorąc, jedna trzecia wszystkich wyszukiwań w Google dotyczy obrazów.
Jeśli nie dodajesz zdjęć do swojego profilu Google moja firma, na pewno stracisz wielu potencjalnych klientów.
Na szczęście możesz łatwo dodawać obrazy do swojego profilu za pomocą kilku kliknięć przycisku.
Możesz nawet dodać wideo, jeśli chcesz.
Upewnij się tylko, że dodane zdjęcia i filmy najlepiej opisują Twoją firmę i są wiarygodne. Im więcej zdjęć dodasz, tym większe masz szanse na wysoką pozycję w rankingu.
Wskazówka 5: Publikuj regularnie
Regularne publikowanie postów w profilu firmy w Google ma kilka zalet. Po pierwsze, informuje Google, że Twoja firma jest aktywna, co oznacza lepszą widoczność w wyszukiwaniu lokalnym.
Ponadto publikowanie postów wypełnionych docelowymi słowami kluczowymi może pomóc w poprawie rankingu lokalnych usług SEO.
Ponadto publikowanie postów w profilu Twojej firmy może pomóc w zwiększeniu zaangażowania klientów, a tym samym w zwiększeniu świadomości marki. Możesz informować swoich klientów o premierach produktów, nowych ofertach sprzedaży, nadchodzących wydarzeniach i aktualizacjach, o których wiesz, że mogą się przydać.
Google umożliwia osadzanie zdjęć w poście bez konieczności pocenia się.
Co najlepsze, możesz dodać przycisk akcji do swojego posta, aby zwiększyć ruch i konwersję.
Wskazówka 6: Buduj wiarygodność dzięki recenzjom
Zaufanie jest tkanką, która spaja wszystkie relacje – w tym relacje biznesowe. A jaki inny sposób na zbudowanie wiarygodności i zaufania do Twojej firmy niż poprzez recenzje?
Według nas bardzo dużo osób wyszukujących produkty lub usługi online, czyta recenzje lokalnych firm przed podjęciem decyzji o zakupie.
Tak więc, jeśli chcesz zajmować wysokie pozycje w lokalnym pozycjonowaniu SEO, musisz poważnie potraktować tworzenie recenzji. ( zawsze możesz poprosić o opinię zadowolonych klientów).
Wskazówka 7: Od czasu do czasu kupuj reklamy
Ten post ma dotyczyć organicznego rozwoju firmy za pomocą SEO. O co więc chodzi z opłacaniem reklam?
Wyświetlanie płatnych reklam w Mapach Google pomoże zwiększyć widoczność Twojej firmy. A im większa widoczność, tym więcej interakcji uzyska od klientów, co oznacza więcej recenzji.
Kiedy Twoja opłacona reklama się skończy, zdobyte w tym czasie opinie nie znikną. I, jak wspomniano wcześniej, recenzje są ważnym wskaźnikiem rankingowym, który Google traktuje poważnie.
Tak więc kupując reklamę wizytówki Google zyskujesz podwójnie. Nowych klientów oraz opinie które zostaną z Tobą na zawsze.
Porada 8: Dodaj linki do swojej witryny
Osoby wyszukujące, które znajdą Twoją firmę na mapach Google, prawdopodobnie będą chciały dowiedzieć się więcej, odwiedzając Twoją witrynę.
W ten sposób zwiększysz ruch w swojej witrynie i wygenerujesz więcej potencjalnych klientów dla swojej firmy.
Co jeśli nie masz strony internetowej?
Żaden problem!
Aby uzyskać do niego dostęp, kliknij łącze Witryna na swoim koncie Google Moja Firma.
Zawsze możesz również skorzystać z naszej oferty. Strony Internetowe Lublin to wysoka jakość i niskie ceny!
Wskazówka 9: Bądź aktywny w mediach społecznościowych
Media społecznościowe to jeden z czynników rankingowych, których Google używa do określania sposobu umieszczania witryn na stronach wyników wyszukiwania.
Twoja witryna da silny sygnał, jeśli uzyska wiele polubień, udostępnień i zaangażowania w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter itp.
Im silniejsze sygnały z Twoich stron, tym bardziej widoczna będzie Twoja wizytówka w Mapach Google.
Jeśli więc jeszcze tego nie zrobiłeś, zacznij promować swoją firmę w mediach społecznościowych.
Wskazówka 10: Zbuduj lokalne linki zwrotne, aby poprawić swój ranking
Lokalny marketing w wyszukiwarkach nigdy nie jest kompletny bez budowania lokalnych linków zwrotnych.
Mówiąc prościej, linki zwrotne to linki prowadzące do Twojej witryny z innej witryny. Gdy masz link z zaufanej witryny wskazujący na Twoją, informuje to Google, że Twoja witryna może być zaufana, a więc może być wysoko w rankingu.
Budowanie linków zwrotnych do profilu firmy może pomóc poprawić pozycję w rankingu.
Możesz to zrobić na kilka sposobów.
Jednym z nich jest skontaktowanie się z lokalnymi katalogami biznesowymi, które są zgodne z Twoją branżą, i poproszenie ich o podanie nazwy firmy, adresu i numeru telefonu.
Inną metodą jest zrobienie tego samego z lokalnymi punktami.
Co to jest 3-pak wizytówek Google?
Są to 3 najlepsze oferty, czyli 3 wizytówki Google.
Jak dać się znaleźć w Mapach Google?
Pierwszym krokiem do znalezienia się na mapach Google jest utworzenie profilu Google Moja Firma i zoptymalizowanie go pod kątem lokalnego rankingu.
Wniosek
Zwiększenie widoczności Twojej firmy w Mapach Google znacznie zwiększy liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż Twojej firmy.
Postępując zgodnie z 10 udostępnionymi tutaj wskazówkami, możesz poprawić pozycję swojej firmy w wyszukiwaniu lokalnym.
Potrzebujesz pomocy w pozycjonowaniu wizytówki Google? Skorzystaj z naszej oferty „Pozycjonowanie wizytówki Google” dostępnej na naszym sklepie, aby zaistnieć w lokalnych wyszukiwaniach!