zobacz
artykuły
Witaj na blogu Dkronos! Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych oraz sklepów e-commerce. W naszych wpisach chcemy dzielić się z Tobą naszym doświadczeniem i wiedzą na temat tego, jak stworzyć skuteczny i atrakcyjny serwis, który przyciągnie potencjalnych klientów.
Oprócz tworzenia stron i sklepów, równie ważną kwestią jest ich pozycjonowanie. Chcemy pokazywać Ci, jakie metody i narzędzia warto zastosować, aby Twoja strona znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google.
Ponadto, będziemy dzielić się z Tobą naszymi spostrzeżeniami na temat marketingu i pozyskiwania klientów z internetu. Zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach internet jest nieodłącznym elementem każdej działalności, dlatego też chcemy Ci pomóc wykorzystać jego potencjał w pełni.
Mamy nadzieję, że nasze wpisy będą dla Ciebie przydatne i inspirujące. Zachęcamy Cię do regularnego odwiedzania naszego bloga i śledzenia naszych nowych treści.

Pozycjonowanie stron poradnik dla początkujących
Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań mających na celu zwiększenie widoczności danej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Celem tych działań

Kampania Performance Max mocne i słabe strony
Kampania Performance Max obiła się w branży szerokim echem. Odnalazła zwolenników i przeciwników. Jej struktura i ograniczona optymalizacja budziły i

Wizytówka Apple — jak ją stworzyć?
Dowiedz się, jak prosto stworzyć firmową wizytówkę w Apple Maps. Możesz także zarządzać nią dzięki Apple Business Connect. Pokażemy ci, jak założyć konto

Lazy loading – co to jest i jak może pomóc Twojej stronie?
Szybkość działania strony ma ogromne znaczenie dla SEO. Ludzie uwielbiają szybko znaleźć to, co ich interesuje. Jeśli strona ładuje się

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego?
Badanie ilości wyszukiwań dla słów kluczowych to kluczowy krok w pozycjonowaniu witryn pod kątem SEO. Wyboru trafnych fraz kluczowych wpływa

Dlaczego WordPress jest (nie)bezpieczny?
WordPress to często wybierane narzędzie do tworzenia stron www na całym świecie. Ma bardzo dużo użytkowników. Dlatego wzbudza zainteresowanie hakerów.

Google Search Console
Google Search Console to zestaw bezpłatnych narzędzi i funkcji ułatwiających właścicielom witryn, webmasterom i specjalistom od SEO monitorowanie najważniejszych parametrów związanych z wydajnością strony

Jak usunąć negatywne opinie z Google — Praktyczny przewodnik
Ten artykuł pełni funkcję praktycznego przewodnika. Jego celem jest wsparcie w procesie usuwania negatywnych opinii z wizytówki Google. Obejmuje informacje

Jak uniknąć kary od Google?
Kluczem do sukcesu jest działanie zgodnie z wytycznymi Google dla webmasterów. Aby uchronić swoją stronę przed spadkiem w wynikach wyszukiwania

Pozycjonowanie na długi ogon – kompleksowy przewodnik
Właściciele stron chcą, aby ich witryny były odwiedzane przez wiele osób. Chcą była dobrze widoczne w wyszukiwarkach, jak Google. Pozycjonowanie na

Jak reklamować gabinet psychologiczny w internecie?
Czy prowadzisz gabinet psychologiczny? Chcesz dotrzeć do nowych klientów przez internet? To, jak zbudujesz swoją markę online, jest kluczowe. Spróbuj

Co to jest i jak działa Localo (surfer local)?
Localo, znane również jako Surfer Local, to zaawansowane narzędzie SEO dla małych i średnich firm. Pomaga one polepszyć swoją obecność

Elementor SEO. Jak optymalizować stronę opartą o Elementora?
Jeśli budujesz stronę z Elementorem, ten artykuł jest dla Ciebie. Poznasz kluczowe kroki Elementor SEO. Elementor to narzędzie, które ułatwia tworzenie

Jak reklamować warsztat samochodowy w internecie?
Reklama warsztatu samochodowego w sieci to klucz do sukcesu. Czy prowadzisz ceniony warsztat, czy zaczynasz przygodę, ważna jest odpowiednia strategia. Dobrze zaplanowana promocja

Czy można zakończyć działania SEO?
SEO to proces, który nigdy się nie kończy. Dlaczego? W sieci konkuruje wiele stron internetowych. Jeśli przestaniesz dbać o swoją,

Co to jest CTR?
CTR oznacza Click-Through Rate i służy do mierzenia skuteczności akcji marketingowych. Mierzy procent użytkowników, którzy kliknęli w daną treść. Ten wskaźnik jest

Co to jest nisza rynkowa, jak ją znaleźć i więcej zarabiać?
Założenie własnego biznesu to zadanie pełne wyzwań, ale naprawdę pasjonujące. Najtrudniejszym punktem na tej drodze może być odnalezienie niszy rynkowej. Nisza biznesowa

Jak uniknąć nadmiernej optymalizacji SEO?
Dbając o widoczność swojej strony w sieci, chcesz osiągnąć jak najwyższe pozycje w wyszukiwarkach. Pomimo tego, porusza Cię pytanie o

Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
Zestawienie najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe na świecie i w Polsce jest kluczowe dla tych, którzy chcą się wyróżnić online. Choć Google przoduje, istnieją

Strony internetowe dla deweloperów
Strona internetowa odgrywa kluczową rolę w pozyskiwaniu klientów. Szczególnie w branży deweloperskiej jest niezastąpiona. Dzięki niej możliwe jest zwiększenie różnorodności

Jak sprawdzić reklamy konkurencji na Facebooku?
Analiza działań reklamowych konkurencji jest kluczowa wpisuje się w proces planowania strategii. Szczególnie ważne są kampanie reklamowe na Facebooku. Ich

TOP 10 przydatnych wtyczek WordPress
Podczas przeglądania zasobów online, w szczególności grup na Facebooku omawiających SEO i tworzenie stron WWW, często spotykałem komentarze ekspertów. Mówili

Consent Mode v2 – czym jest i jak sprawdzić prawidłowe wdrożenie?
Wymogi dotyczące ochrony prywatności rosną w sieci. Google Consent Mode v2 wprowadza bardziej dokładne zarządzanie zgodami. Jest to kluczowe w obliczu RODO

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu?
Sztuczna inteligencja niesie z sobą niezwykłe możliwości dla branży marketingowej. Dzięki technologiom takim jak uczenie maszynowe czy przetwarzanie języka naturalnego,

Najczęstsze błędy na stronach internetowych
Tworząc stronę internetową, ważne jest unikanie popełniania błędów już na etapie projektowania graficznego. Konkurencyjne branże wymagają dostarczania użytkownikom wartościowej treści

Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?
Pozycjonowanie sklepu internetowego (SEO) to długofalowy proces, którego celem jest podniesienie pozycji fraz kluczowych w darmowych wynikach wyszukiwania Google. Optymalizacja SEO jest nieodłączną

Google Analytics 4 – Czym jest i dlaczego z niego korzystać
Google Analytics 4 to najnowsza wersja narzędzia Google Analytics, które umożliwia marketerom analizowanie ważnych metryk i śledzenie ruchu na stronie. Jest to

Hierarchia nagłówków a SEO – jak poprawnie stosować nagłówki w strukturze strony?
Nagłówki na stronach internetowych pełnią ważną rolę w SEO. Wpływają na czytelność, strukturę treści, a także pozycjonowanie strony w wynikach

Czym jest UX writing?
UX writing, inaczej pisanie UX, to tworzenie wysoce użytecznych treści z myślą o wygodzie użytkownika. Jest to sposób projektowania treści, który

Jak zwiększyć ruch na stronie?
Obecnie skuteczność strony wymaga aktywnego zaangażowania i zastosowania różnorodnych strategii, by dotrzeć do właściwych odbiorców. W tym artykule przyjrzymy się,